Głupie umieranie, fajne znajdywanie

„Dumb Ways To Die” to prześlicznie narysowany i zaśpiewany filmik o głupich sposobach umieranie. Niełatwo jest zauważyć, że to reklama społeczna, zamówiona przez koleje miejskie w Melbourne.

„Dumb Ways To Die” błyskawicznie podbiło Australię. Chwilę później Cinesaurus stworzył wyjątkowo udaną parodię, „Cool Things To Find”. Co Curiosity może znaleźć na Marsie?


Jak można robić dobre reklamy społeczne? Te uczą jak ratować kogoś, komu stanęło serce.

Tagi: ,

Jedna odpowiedź to “Głupie umieranie, fajne znajdywanie”

  1. Portal Dzieciaki z klasą Says:

    Australijczycy słyną z tak innowacyjnych reklam. Chociażby ostatnio kampania FirstDay. Pytanie tylko czy dziecko, które zobaczy reklamę nie potraktuje jej dosłownie.

    Pozdrawiam
    Norbert – Portal Dzieciaki z klasą

Tu możesz zostawić komentarz, ale może najpierw przeczytaj "zasady komentowania".

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: